loading...
دانلودستان کاشان فارس
ولی اله وارثـــی بازدید : 13 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

.:: 15 دردی که درمان خانگی دارند! ::.



برخی از مشکلات و دردها را می توان در خانه و بدون مراجعه به پزشک درمان کرد. به طور مثال، وقتی دندان درد دارید روی آن میخک بگذارید. یا اگر دچار سوختگی شدید، با چای سرد جلوی درد و تاول را بگیرید. برای آگاهی از درمان های خانگی دیگر با ما همراه باشید.

ولی اله وارثـــی بازدید : 21 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

داستـان زیبـای قلـب کوچـک از نادر ابراهیـمی


این داستان نادر ابراهیمی بقدری برام لذت بخش بود که حیفم اومد خواندن دوباره اونرا با شما دوستان شریک نشم ... لطفا در حین خواندن، حضور قلبتان را نیز فراموش نکنید.


ولی اله وارثـــی بازدید : 18 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

زنـدگی ایـده آل با زن و مـرد ایـده آل

هسته مرکزی هر جامعه ای، خانواده است و خانواده بدون زوجی متشکل از زن و مرد معنا ندارد. زن و مردی که با یکدیگر پیوند ازدواج می بندند، عهد می کنند تا ضمن تشکیل خانواده ای سعادتمند، به یکدیگر کمک کنند تا به کمال مطلوب نزدیک تر شوند. به این ترتیب سلامت خانواده در درجه اول اهمیت قرار دارد و آن چه آن را ضمانت می کند، انتخاب صحیح همسر است.

ملاک های انتخاب همسر یکی از اصلی ترین مباحث در مشاوره قبل از ازدواج است و هر جوانی پس از رسیدن به شناخت از خود، باید بتواند درباره انتخاب همسرش تصمیم گیری کند. برای داشتن ازدواج موفق فقط عزم و اراده برای ازدواج کافی نیست. شما باید به بلوغ اقتصادی، فکری، عاطفی، اجتماعی و جسمی رسیده باشید و مهم تر از آن خودتان و طرف مقابلتان را بشناسید و با توافق والدین پا در مسیر زندگی مشترک بگذارید.

ولی اله وارثـــی بازدید : 21 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

  آیا مجرد ماندن و نداشتن رابطه جنسی برای بدن مضر است؟

نرخ مرگ و میر در افرادی که ۲ بار در هفته به ارگاسم میرسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه میکنند.

ولی اله وارثـــی بازدید : 72 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 لیـست هـمه تحریـم‌های غـرب علیـه ایـران

قابل توجه دکتر روحانی، رئیس جمهور منتخب

کج دار و مریز، چهار سال دوره دهم ریاست جمهوری احمدی نژاد اوایل مرداد به پایان می‌رسد و بی‌شک بزرگترین میراثی که حسن روحانی در اختیار خواهد گرفت، حجم گسترده‌ی تحریم‌های آمریکا و متحدانش بر بنگاه‌های اقتصادی، صنعت نفت ایران، بانک مرکزی و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی است.

به گزارش نامه، یکی از مهمترین وعده‌های تبلیغاتی "حسن روحانی" رئیس‌جمهور منتخب ایران پیش از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد، برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران همزمان با تاکید بر حق مسلم کشورمان برای دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بود. موضوعی که وی در نخستین کنفرانس خبری پس از پیروزی نیز بر آن تاکید و بر برداشته شدن گام‌های عملی در این زمینه همراه با شفاف سازی در پرونده هسته‌ای ایران تصریح کرد.

دور دوم دولت پر سروصدای محمود احمدی نژاد، افتان و خیزان و به زعم بسیاری از کارشناسان و مدیران در داخل و خارج از کشور با سوء مدیریت در عرصه اقتصادی سرانجام سپری شد. در این دوران، قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل در سال 1389 به تصویب رسید. بانک مرکزی و چند بانک دیگر اعم از تجارت و ملی نیز تحت تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا قرار گرفت.
صنعت نفت ایران نیز با هدف کاهش درآمدهای نفتی ایران در این دوران با اجماع آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا مورد تحریم قرار گرفت. کاهش ارزش پول ملی ایران، نواسانات در بازار ارز و سکه و طلا، کاهش فرصت هاش ناشی از کاهش درآمدهای نفتی و متوقف شدن بخش بسیاری از پروژهای عمرانی در نتیجه این سوء مدیریت بود. در جدول زیر اشاره ای داریم به تمامی تحریم هایی که در دوران دولت دهم بر ایران اعمال شد:
 

ولی اله وارثـــی بازدید : 16 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

همه چیز درباره سریال‌ های رمضان 92

 
پنج سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما آماده می‌شوند، آثاری با کارگردان‌های خوش نام و بازیگران متنوع که از مضمون کمدی تا درام و معنوی در میان آنها به چشم می‌خورد.
 

خبرگزاری مهر: پنج سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما آماده می‌شوند، آثاری با کارگردان‌های خوش نام و بازیگران متنوع که از مضمون کمدی تا درام و معنوی در میان آنها به چشم می‌خورد.

رمضان نخستین ماهی بود که رامبد جوان با ساخت سریال "گمگشته" با ایفای دو نقش همزمان توسط آتیلا پسیانی، آن را تبدیل به یک مناسبت مهم برای رقابت شبکه‌های تلویزیون در عرصه سریال‌سازی کرد. بعد از این مجموعه بود که شبکه‌های تلویزیونی هر سال البته نه به موقع اما در دقایق 90 بهترین کارگردانانشان را به کار گرفتند تا اثری درخور رقابت ماراتن نفس‌گیر رمضان تولید کنند.

حس و حال معنوی این ماه، در دوره‌ای پای مسائل ماورایی را به سریال‌های رمضانی باز کرد و آثاری چون "اغما"، "کمکم کن"، "او یک فرشته بود"، "آخرین گناه"، "ملکوت"، "سقوط یک فرشته" و "پنج کیلومتر تا بهشت" ساخته شد. با این حال انتقاداتی که به این دست آثار وارد بود، شبکه‌های سیما را امسال وارد فضای دیگری کرده است و با حضور کارگردان‌های شناخته‌شده و خوش سابقه‌ای چون محمدحسین لطیفی، سیروس مقدم، سعید آقاخانی و جواد افشار می‌توان به نتیجه کار بیشتر امیدوار بود.

در این میان تنها شبکه یک است که دو سریال را برای ماه رمضان در نظر گرفته است البته مدیر این شبکه در نشستی اعلام کرد "دودکش" گزینه شبکه اول و "بچه‌های نسبتا بد" گزینه سیما برای پخش در ماه رمضان از این شبکه است.

ولی اله وارثـــی بازدید : 15 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

روزنامه تماشا: پریناز ایزدیار که با بازی در سریال های پرمخاطب «پنج کیلومتر تا بهشت» و «زمانه» حسابی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این روزها مشغول بازی در سریال «روبیک» است، او درباره این سریال به «تماشا» می گوید: «در حال حاضر سخت درگیر کارهای مقدماتی سریال «روبیک» به کارگردانی مهیار عبدالملکی هستم. من در این مجموعه نقش یک دختر جنوب شهری را بازی می کنم. آقای اکبر عبدی نقش پدرم را ایفا می کنند و کامبیز دیرباز نقش برادرم. از نقش پیچیدگی های زیادی برایم داشت و فراز و نشیب هایش جذبم کرد. من همیشه اولویتم برای انتخاب نقش این است که ببینم آیا کاراکتری که می خواهم بازی کنم جای کار دارد یا نه. در غیر اینصورت اصلا حاضر نیستم وقت خودم را تلف کنم.»
 

پریناز ایزدیار کجاست؟

ولی اله وارثـــی بازدید : 20 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

برای کاهش وزن، پیاده روی کنید




اکثر مردم برای اینکه وزنشان را کم کنند به روش‌های متفاوتی متوسل می‌شوند. راه‌هایی همچون رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و یوگا.

آیا می‌دانید که پیاده‌روی نیز یک گزینه‌ی خوب برای کاهش وزن است؟ خیلی‌ها اعتقاد دارند که پیاده روی تنها برای تناسب اندام کار خواهد کرد.

اگرچه حقیقت این است که پیاده روی بصورت طبیعی در جهت کاهش وزن شما کار می‌کند. اما چگونه از این روش استفاده کنیم تا وزنمان کاهش پیدا کند؟

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با بر کناری آقای رویانیان موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 6,796