loading...
دانلودستان کاشان فارس
ولی اله وارثـــی بازدید : 17 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

پانـزده مـاده خـوراکی برای تسکیـن دردها


احساس درد جدای اینکه می تواند نشانه بیماری و اختلال در عملکرد سیستم های داخلی بدن باشد، حس ناخوشایندی است که حتی بعضی مواقع باعث مختل شدن فعالیت های طبیعی و روزانه فرد می شود. در این ایمیل بعضی از مواد غذایی که برای تسکین دردهای مختلف به کار می روند را برای شما دوستان یادآوری می کنیم:

ولی اله وارثـــی بازدید : 69 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

  آزمونی برای سنجش میزان آگاهیتان از مسائل جنسی

این آزمون جهت افزایش سطح آگاهی شما می باشد. همچنین از این طریق میتوانید دانش خود را محک بزنید.

ولی اله وارثـــی بازدید : 22 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

بدانیـد که هر‌ آب بطـری ‌شـده‌ای، معـدنـی نیـست!


می گویند همه آب‌هایی که با نام معدنی به فروش می‌رسد از دل کوه می‌جوشد و با گذر از شکاف‌ها و سنگ‌های آهکی به طور طبیعی تصفیه می‌شود و غنی از املاح معدنی است، اما آیا به‌درستی آب معدنی‌های موجود در بازار معدنی است؟ این‌که می‌گویند بیشتر آب بطری‌ها از نوع آب لوله‌کشی است، صحت دارد؟ آیا آب معدنی را هم بسان آب لوله‌کشی تصفیه و گندزدایی می‌کنند؟ ارزش املاح موجود در این آب‌ها چه میزان است؟ این آب‌ها برای چه کسانی محدودیت مصرف دارد؟

ولی اله وارثـــی بازدید : 18 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

اشـاره به چنـد اصـل تغـذیـه ای مهـم


برای داشتن تغذیه سالم باید باهوش باشید و با آگاهی انتخاب کنید. باید بدانید مواد غذایی مفید چه خواصی دارند و در کنارشان باید از چه مواد غذایی دیگری بپرهیزید. مثلاً برای دریافت کلسیم الزامی ندارد خودتان را مجبور به مصرف شیر کنید اگر دوست ندارید، همین کلسیم را می توانید با مصرف بادام، کلم یا حتی استخوان ماهی جبران کنید. در اینجا چند ترفند ساده داریم که بدون صرف وقت و هزینه زیاد به شما اصول تغذیه سالم را یاد می دهد. با ما همراه باشید.

ولی اله وارثـــی بازدید : 17 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

خوراکی هایی سودمند برای موهای شما

خوراکی هایی که در این نوشته معرفی خواهند شد، کمک خواهند کرد تا موهایی سالم و زیبا و حتی بدنی سالم تر داشته باشید.

اگر شما همیشه نگران این بودید که چه بخورید تا از ریزش و شکستگی موی خود جلوگیری کرده و از حداکثر رشد مویتان اطمینان حاصل کنید، جای درستی آمده اید.

 

 

این نوشته را دقیق خوانده و به آن توجه کنید، بخاطر اینکه این 5 خوراکی مو، روح و بدن، باید جایی در رژیم غذایی شما پیدا کنند.

ولی اله وارثـــی بازدید : 14 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

راه هایی برای کاهش درد گردن
درد گردن، چه بخاطر بد خوابیدن باشد چه وضعیت و فرم بد بدن، یک چرخش و حرکت ناگهانی گردن یا استرس زیاد، یکی از شکایت‌های همیشگی است. تحقیقات نشان می‌دهد که برای جلوگیری از گردن درد، تمرینات تقویت‌کننده گردن بسیار مهم‌تر از حرکات کششی است.


درمورد قدرت سرشانه‌ها هم همینطور است. تقویت عضلات سرشانه نه تنها از خشکی و درد شانه‌ها جلوگیری می‌کند، بلکه از مفاصل آرنج‌تان هم مراقبت می‌کند. دلیل آن این است که ضعیف بودن شانه‌ها، فشاری که به آرنج‌ و مچ وارد می‌شود را دوچندان می‌کند. در زیر به راه‌های ساده‌ای برای تقویت گردن و شانه‌ها اشاره می‌کنیم:

ولی اله وارثـــی بازدید : 16 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

راز هایی زیبایی که هر جوانی باید بداند !

هیچ چیزی ناراحت‌کننده تر از نصیحت شنیدن از افراد سالخورده نیست، ما هم میدانیم، اما حقیقت این است که شنیدن و پذیرفتن برخی از توصیه ها خیلی هم با‌ارزش است، مخصوصا وقتی این نصیحت ها نکاتی درباره زیبایی باشد.

ما سال‌ها مجله های مد را خوانده و محصولات زیبایی را تست کرده ایم. در این زمان ما هزاران نکته درباره زیبایی را خوانده و هزاران محصول را استفاده کرده ایم، اما فقط تعداد کمی از آن‌ها با‌ارزش بوده اند. بنابراین ما در این نوشته 19 چیزی که آرزو داشتیم در نوجوانی بدانیم را با شما به اشتراک میگزاریم.

 

ولی اله وارثـــی بازدید : 21 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

.:: خوردنی‌ها و نخوردنی‌های مرغ ::.



آیا جگر مرغ حاوی هورمون است؟ پوست مرغ باعث افزایش موهای زائد می‌شود؟ مصرف سنگدان برای مبتلایان به بیماری‌های التهابی خطر دارد؟ مضرات بال و گردن مرغ در چیست؟ این‌كه می‌گویند پای مرغ باعث غضروف‌سازی می‌شود، صحت دارد؟ اصلا چرا كارشناسان تغذیه و متخصصان صنایع غذایی خوردن فرآورده‌های جانبی طیور را زیاد توصیه نمی‌كنند؟

ولی اله وارثـــی بازدید : 13 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

.:: 15 دردی که درمان خانگی دارند! ::.



برخی از مشکلات و دردها را می توان در خانه و بدون مراجعه به پزشک درمان کرد. به طور مثال، وقتی دندان درد دارید روی آن میخک بگذارید. یا اگر دچار سوختگی شدید، با چای سرد جلوی درد و تاول را بگیرید. برای آگاهی از درمان های خانگی دیگر با ما همراه باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با بر کناری آقای رویانیان موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 190
  • بازدید کلی : 6,833