loading...
دانلودستان کاشان فارس
ولی اله وارثـــی بازدید : 14 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

راه هایی برای کاهش درد گردن
درد گردن، چه بخاطر بد خوابیدن باشد چه وضعیت و فرم بد بدن، یک چرخش و حرکت ناگهانی گردن یا استرس زیاد، یکی از شکایت‌های همیشگی است. تحقیقات نشان می‌دهد که برای جلوگیری از گردن درد، تمرینات تقویت‌کننده گردن بسیار مهم‌تر از حرکات کششی است.


درمورد قدرت سرشانه‌ها هم همینطور است. تقویت عضلات سرشانه نه تنها از خشکی و درد شانه‌ها جلوگیری می‌کند، بلکه از مفاصل آرنج‌تان هم مراقبت می‌کند. دلیل آن این است که ضعیف بودن شانه‌ها، فشاری که به آرنج‌ و مچ وارد می‌شود را دوچندان می‌کند. در زیر به راه‌های ساده‌ای برای تقویت گردن و شانه‌ها اشاره می‌کنیم:

ولی اله وارثـــی بازدید : 15 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

چـراغ‌های قـرمز در جـاده‌ی زنـدگی مشتـرک


حتماً شنیده‌اید که بسیاری از کتب و مقالات به خانم‌‌ها توصیه می‌‌کنند که همسرشان را دست کم نگیرند، او را نادان تصور نکنند و گمان نکنند می‌‌توانند همسرشان را گول بزنند و از انجام برخی رفتارها و گفتن بعضی حرف‌‌ها جلوی او خودداری کنند! اما چرا؟ آیا واقعا خانم‌‌ها گاهی باید صمیمیت و یکرنگی را با همسر خود کنار بگذارند و خود را طور دیگری به همسرشان نشان بدهند؟ مسلم است که تظاهر در زندگی زناشویی، چه از طرف مرد باشد و چه از طرف زن معنا ندارد و دروغ گفتن به همسر نیز هیچ سودی نخواهد داشت. اما این توصیه‌‌ها، گاه برای این هستند که هم خانم‌‌ها و هم آقایان بتوانند بیش از پیش خود را به جای همسر بگذارند و درک متقابل آنها از همدیگر بیشتر شود. در این مقاله بعضی از چراغ قرمزهایی که خانم‌های متاهل در جاده‌ی زندگی مشترک نباید از آنها عبور کنند برایتان انتخاب کرده‌ام. به آنها توجه کنید.

ولی اله وارثـــی بازدید : 19 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

هشدارهای وزارت اطلاعات درباره زنگ تلفن

 
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در سایت اطلاع‌رسانی خود به مردم کشورمان یادآور شده است که « زنگ تلفن همیشه زنگ خبر نیست، بلکه گاهی زنگ خطر است»
 

راه دانشجو: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در سایت اطلاع‌رسانی خود به مردم کشورمان یادآور شده است که « زنگ تلفن همیشه زنگ خبر نیست، بلکه گاهی زنگ خطر است»

در توضیح این هشدار آمده است: هرگاه دو کشور یا دو گروه یا حتی دو طرز تفکر، طوری کنار هم قرار بگیرندکه منافع آن‌ها با هم تقابل داشته باشند بخصوص این‌که با هم در تخاصم باشند، می‌طلبد که جهت مقابله با همدیگر، اطلاعات و شناخت کافی از اهداف، مواضع، امکانات، توان علمی یاتسلیحاتی یا ... و بالاخره کوچکترین مسایل همدیگر داشته باشند تا در زمان لازم با برنامه‌ریزی بر اساس اطلاعات به دست آمده به اهداف خود برسند. کسب اطلاعات و اخبار حوزه تعریف، از طرق مختلف آشکار و پنهان می‌باشد.

یکی از آسان‌ترین و کم‌خطرترین شیوه‌های طرف متخاصم برای کسب اطلاعات به صورت مخفیانه استفاده از ابزار فنی و مخابراتی مثل تلفن، فاکس، تلکس و اینترنت است و ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین آن استفاده از تلفن است. جمع‌آوری از طریق تلفن را جاسوسی تلفنی و به نوعی دیگر که همراه با فریب باشد تخلیه تلفنی می‌گویند. از آن‌جا که گروهک‌های ضدانقلاب مثل منافق و برخی عناصر خود فروخته همواره در پی کسب اطلاعات از مراکز دانشگاهی و فعالیت‌های علمی کشور هستند، جهت اطلاع همگان برخی نکات بارز در برخورد با این افراد ذکر می‌گردد.

ولی اله وارثـــی بازدید : 17 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

روحانی مچکریم شیخ خوش قدم در فیس بوک

 
به دنبال پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و جشن های پیروزی مردم در خیابان های شهرهای ایران در روز شنبه (25 خرداد) و بعد از آن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر کره جنوبی و صعود به جام جهانی، کاهش قیمت دلار ، طلا ، خودرو و ... صفحات طنزی در واکنش به اتفاقات در شبکه اجتماعی فیس بوک ایجاد شده است.
 

عصر ایران: به دنبال پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و جشن های پیروزی مردم در خیابان های شهرهای ایران در روز شنبه (25 خرداد) و بعد از آن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر کره جنوبی و صعود به جام جهانی، کاهش قیمت دلار ، طلا ، خودرو و ... صفحات طنزی در واکنش به اتفاقات در شبکه اجتماعی فیس بوک ایجاد شده است.

صفحات " روحانی مچکریم" (روحانی متشکریم)، " شیخ خوش قدم" از جمله این صفحات هستند.

در این دو صفحه، جمله هایی به طنز منتشر می شود و عبارت مشترک همه آنها این است: "روحانی مچکریم" و در بطن خود ، این پیام را دارند که نباید انتظار داشت با آمدن روحانی همه چیز ، حتی مسائل بی ربط به دولت ، یک شبه درست شود. در واقع ، این اندیشه با جملات طنز و روزمره ، به طور غیرمستقیم بیان می شود.

با توجه به جالب بودن این جملات، برخی از آنها را مرور می کنیم:

- حتی شامی های مادر هم خوشمزه تر شده اند
روحانی مچکریم

- از وقتی روحانی رییس جمهور شده همه چی بانظم و ترتیب پیش میره مثلا شماببین:
اخرین روز هفته گذشته اخرین روز ماه بود اخرین روز بهار هم بود و اولین روز هفته ، اولین روز ماه بود اولین روز تابستونم بود
روحانی مچکریم

ولی اله وارثـــی بازدید : 16 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

ژورنـال جدیـدترین مدلهای لباس مجلسی برای خانمها


 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید

در صورتیکه عکسها قابل نمایش نیست، در بالای ایمیل بر روی گزینه Show Images یا Display images below کلیک کنید

ولی اله وارثـــی بازدید : 18 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

جدیدترین مدل ماشین بوگاتی در سال 2013

عکس هایی از مدل جدید بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس دابلیو آر اس 2013

اگر نمی توانید تصاویر را مشاهده کنید بر روی Show Images در بالای ایمیل تان کلیک کنید


ولی اله وارثـــی بازدید : 17 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

پنج اینفـوگرافیـک از پنج موضـوع قابل توجـه !



 تغییر لوگو شرکت‌های بزرگ در طول زمان


لوگو یا نشانه، نمادی است برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه به امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه یا شرکت هستند و در واقع بخشی از هویت آنها را به شمار می‌روند. آرم ها در هر جایی که آن موسسه یا شخص یا رویداد حضور داشته باشند، به نمایش گذاشته می‌شوند. دلیل تعویض لوگو هم می‌تواند به تغییر در سیاست‌های کلی شرکت، تغییر فناوری یا شاید هم تغییر نگرش مدیرعامل تازه وارد ایجاد شود. با این اینفوگرافیک نگاهی به لوگوی اولیه کمپانی‌های مختلف بیندازید تا متوجه تغییرات آنهای طی سال‌های مختلف فعالیت آنها شوید.

ولی اله وارثـــی بازدید : 16 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

راز هایی زیبایی که هر جوانی باید بداند !

هیچ چیزی ناراحت‌کننده تر از نصیحت شنیدن از افراد سالخورده نیست، ما هم میدانیم، اما حقیقت این است که شنیدن و پذیرفتن برخی از توصیه ها خیلی هم با‌ارزش است، مخصوصا وقتی این نصیحت ها نکاتی درباره زیبایی باشد.

ما سال‌ها مجله های مد را خوانده و محصولات زیبایی را تست کرده ایم. در این زمان ما هزاران نکته درباره زیبایی را خوانده و هزاران محصول را استفاده کرده ایم، اما فقط تعداد کمی از آن‌ها با‌ارزش بوده اند. بنابراین ما در این نوشته 19 چیزی که آرزو داشتیم در نوجوانی بدانیم را با شما به اشتراک میگزاریم.

 

ولی اله وارثـــی بازدید : 15 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

اینفوگرافیکی درباره موی دختران

آماری که در این اینفوگرافیک مشاهده خواهید نمود، نتیجه ی پاسخ جمعی از دختران دانشجو به سوالاتی در مورد رسیدگی به موهایشان می باشد. آماری تقریبی همچون گستردگی رنگ مو در میان خانم ها، طول موهایشان، زمانی که صرف رسیدگی به موهای خود می کنند و غیره.

روی تصویر کلیک کنید تا اندازه ی بزرگ تر آن را مشاهده نمایید.
 


 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با بر کناری آقای رویانیان موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 6,809