loading...
دانلودستان کاشان فارس
ولی اله وارثـــی بازدید : 17 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

گفت وگویی با پـرینـاز ایـزدیـار در قاب خاطره

بازیگر برای مردم کار می​کند


کنجکاوی هایی که به گفته خودش ریشه در دوران کودکیش دارد، سرانجام او را به سوی شغلی می کشاند که می تواند بخش اعظمی از این احساس را برطرف کند و دید بیشتری به او برای زندگی در دنیایی فارغ از فیلم و سریال بدهد. گرچه سال های زیادی از حضورش در این عرصه نمی گذرد، اما به نظر می رسد فرصت های درخشیدن بسیاری را پیش روی خود می بیند. وی با بازی در نقش یک روح، مسیر اصلی دیده شدن خود را کوتاه کرد. سریال "زمانه" هم فرصت بیشتر و بهتری را برای شناخته شدنش در عرصه تصویر فراهم کرد و شاید بتوان آن را یک نقطه عطف در کارنامه حرفه ای وی دانست. مثل یک کابوس، در امتداد یک شهر و ورود آقایان ممنوع از دیگر آثاری است که تجربیات کاری گرانبهایی را تاکنون برایش رقم زده است. پریناز ایزدیار، چهره جوان و خوش آتیه عرصه تصویر در گفت وگو با قاب کوچک و پس از هشت سال حضور در دنیای بازیگری از تجربیات و یافته های خود می گوید.

ولی اله وارثـــی بازدید : 20 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

گفتـگویی با حـسن جـوهرچـی در قـاب خاطـره

خانه اصلی من تلویزیون است


"در پناه تو" مسیری را برای حسن جوهرچی باز کرد که به گفته خودش شبیه جمشید مشایخی در "هزاردستان" بود. او استقرار کار هنری خود را مدیون قاب جادویی تلویزیون می داند. با آن که بازیش را در شخصیت های منفی و خاکستری بسیار دیده ایم، اما نقش های مثبت، جور دیگری با شخصیت وی عجین شده است. حسن جوهرچی بازیگری است که نقش های به یادماندنی اش را مخاطبان تصویر در خاطر دارند. در پناه تو، غریبانه، مشق عشق، او یک فرشته بود و شکرانه از نمونه آثاری است که بازی در آنها به نام وی ثبت شده است. پس از گذشت نزدیک به سه دهه از فعالیت حرفه ای این هنرپیشه، با وی به گفت وگو نشستیم تا خاطراتش را در طول سال های فعالیت در تلویزیون که همگی رایحه ای از تجربه دارد، بشنویم.

ولی اله وارثـــی بازدید : 16 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

همه چیز درباره سریال‌ های رمضان 92

 
پنج سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما آماده می‌شوند، آثاری با کارگردان‌های خوش نام و بازیگران متنوع که از مضمون کمدی تا درام و معنوی در میان آنها به چشم می‌خورد.
 

خبرگزاری مهر: پنج سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های سیما آماده می‌شوند، آثاری با کارگردان‌های خوش نام و بازیگران متنوع که از مضمون کمدی تا درام و معنوی در میان آنها به چشم می‌خورد.

رمضان نخستین ماهی بود که رامبد جوان با ساخت سریال "گمگشته" با ایفای دو نقش همزمان توسط آتیلا پسیانی، آن را تبدیل به یک مناسبت مهم برای رقابت شبکه‌های تلویزیون در عرصه سریال‌سازی کرد. بعد از این مجموعه بود که شبکه‌های تلویزیونی هر سال البته نه به موقع اما در دقایق 90 بهترین کارگردانانشان را به کار گرفتند تا اثری درخور رقابت ماراتن نفس‌گیر رمضان تولید کنند.

حس و حال معنوی این ماه، در دوره‌ای پای مسائل ماورایی را به سریال‌های رمضانی باز کرد و آثاری چون "اغما"، "کمکم کن"، "او یک فرشته بود"، "آخرین گناه"، "ملکوت"، "سقوط یک فرشته" و "پنج کیلومتر تا بهشت" ساخته شد. با این حال انتقاداتی که به این دست آثار وارد بود، شبکه‌های سیما را امسال وارد فضای دیگری کرده است و با حضور کارگردان‌های شناخته‌شده و خوش سابقه‌ای چون محمدحسین لطیفی، سیروس مقدم، سعید آقاخانی و جواد افشار می‌توان به نتیجه کار بیشتر امیدوار بود.

در این میان تنها شبکه یک است که دو سریال را برای ماه رمضان در نظر گرفته است البته مدیر این شبکه در نشستی اعلام کرد "دودکش" گزینه شبکه اول و "بچه‌های نسبتا بد" گزینه سیما برای پخش در ماه رمضان از این شبکه است.

ولی اله وارثـــی بازدید : 15 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

روزنامه تماشا: پریناز ایزدیار که با بازی در سریال های پرمخاطب «پنج کیلومتر تا بهشت» و «زمانه» حسابی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این روزها مشغول بازی در سریال «روبیک» است، او درباره این سریال به «تماشا» می گوید: «در حال حاضر سخت درگیر کارهای مقدماتی سریال «روبیک» به کارگردانی مهیار عبدالملکی هستم. من در این مجموعه نقش یک دختر جنوب شهری را بازی می کنم. آقای اکبر عبدی نقش پدرم را ایفا می کنند و کامبیز دیرباز نقش برادرم. از نقش پیچیدگی های زیادی برایم داشت و فراز و نشیب هایش جذبم کرد. من همیشه اولویتم برای انتخاب نقش این است که ببینم آیا کاراکتری که می خواهم بازی کنم جای کار دارد یا نه. در غیر اینصورت اصلا حاضر نیستم وقت خودم را تلف کنم.»
 

پریناز ایزدیار کجاست؟

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با بر کناری آقای رویانیان موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 6,851